ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДІБРАТИ КОЛІСНІ ДИСКИ ДЛЯ АВТОМОБІЛЯ

22.08.2017 16:43

Кожен автолюбитель хоче, щоб його автомобіль привертав захоплені погляди, і разом з тим був безпечним і комфортним при їзді
 
Вибір колісних дисків

Важливу роль у цьому відіграють колісні диски, які заслуговують окремої уваги. Існує кілька типів дисків, які мають у своїх характеристиках як переваги, так і недоліки. Тому до вибору нових коліс слід підходити з особливою скрупульозністю й увагою, що потім позитивно позначиться на експлуатації вашого автомобіля. Про колісні диски і їх види ми й поговоримо в цій статті.

Найбільш, не те що популярними, але поширеними колісними дисками є, напевно, штамповані. Найчастіше нові автомобілі в базовій комплектації оснащують саме ними, оскільки вони мають найменшу вартість. Плюсами такого варіанту є не тільки ціна, але й здатність до відновлення. При деформації вони не розколюються і не тріскають, а деформуються. Вм´ятини сьогодні легко прибирають, а колесо потім балансують. Недоліком таких коліс, крім того, що вони не відрізняються дизайнерською унікальністю, є те, що вони мають більшу масу порівняно з кованими або литими аналогами.

Наступним варіантом, який буде дорожчим від штампованих, є литі диски. Вони теж дуже поширені в нашій країні і користуються великою популярністю. Зазвичай їх виготовляють не із заліза, на відміну від штампованих, а зі сплавів алюмінію і марганцю, тому вони мають меншу масу, що є, безсумнівно, плюсом. Результатом цього є хороша керованість на дорозі і підвищений відвід тепла від гальм. Такі диски можуть набувати різної форми завдяки технології виготовлення, що часто використовують при тюнингу автомобіля. До недоліків можна віднести більш високу ціну за комплект таких дисків і те, що при потраплянні в яму, такий диск часто тріскає й ламається, а не деформується, що потім призводить до неможливості відновлення.

Останнім варіантом, найдорожчим, будуть ковані диски. Ці диски є найбільш легкими й міцними, хоча взагалі ніколи не піддаються ремонту при деформації. Дизайн таких дисків часто дуже обмежений, тому що цього не дозволяє технологія виробництва. Ще одним недоліком є те, що через жорсткість таких дисків вся енергія ударів по колесах припадатиме на підвіску, що скорочує термін її служби. Встановлюються такі колеса часто на дорогі автомобілі, оскільки ціна за комплект кованих дисків часто перевищує в рази свої аналоги.

comments powered by HyperComments

Последние