ХТО ТАКІ КОЛЕКТОРИ І ЯК З НИМИ ПОВОДИТИСЯ?

22.01.2017 09:31

 Останнім часом тема проблеми з колекторами ні-ні, та й спливає в розмовах і мас-медіа. Колекторські агентства - це організації, яким банк або МФО передає справи заборгували клієнтів. Вони можуть викуповувати борги у фінансових організацій за договором факторингу. Але найчастіше колектори працюють як посередники. Детальніше за посиланням Кредитэкспресс

Нижче ділюся маленькими хитрощами, які допоможуть у круглому столі:

варто відразу запропонувати звертатися до нього по імені (а не по імені та по батькові). Це дозволить встановити більш довірчі відносини. 
варто попросити особистої зустрічі приїхати в офіс до колекторів (це ще й хороший привід дізнатися «чорні» чи це колектора). Особистий контакт допомагає залагодити питання, які позичальник, припустимо, не бажає вирішувати по телефону - психологічно некомфортно говорити про свої борги в транспорті, лікарні, на роботі при колегах або в колі сім'ї.
Прошу звернути увагу, що не слід здійснювати психологічну помилку-оману - легше не розмовляти про свої проблеми відмовляючись від повноцінного контакту, наприклад, позичальник повідомляє співробітнику, що він буде спілкуватися тільки з співробітником банку та / або додає номер телефону в «чорний список» . Банк уже не захоче вести конструктивний діалог з боржником позичальником - він найняв для цього колектора. Тому «посилати» співробітників колекторського агентства - це значить тільки затягнути вирішення проблеми і відповідно збільшить суму боргу: відсотки і штрафні санкції продовжують нараховуватися, поки боржник бігає від колектора.

Уважно стежити за тим, що говорити - колектори ведуть запис розмов, тому будь-яка грубість, образи чи погрози колектора можуть обернутися проти громадянина в суді.

«Регіональні юристи» - Виїзна група колекторів
Що робити якщо колектори приїхали в гості? Як себе вести? По-перше, треба попросити пред'явити документи, що підтверджують, що гість дійсно є співробітником агентства і має право представляти інтереси банку (у нього повинна бути довіреність від банку). Співробітник агентства зобов'язаний це зробити. Впускати його в будинок або провести розмову через двері, вирішувати позичальнику. Колектор приїхав не катувати, а налагодити особистий контакт і провести переговори.

До слова, згадався випадок, розказаний одним позичальником кілька років тому, коли до нього приїхав регіональний юрист. Громадянин розповів колектора, що не може знайти роботу і життя пішло під укіс. Регіональний юрист почав задавати питання про професійний досвід позичальника і тут же поїхав. А на наступний день привіз позичальникові газету зі списком вакансій і попросив зателефонувати в його присутності роботодавцям. У кількох місцях його запросили на співбесіду, а згодом знайшов роботу і виплатив борг. Зараз цей позичальник має свій власний бізнес і володіє мережею взуттєвих магазинів.

Якщо борги - «чужі»
Ситуація: громадянин переїхали в житло, в якому раніше проживав недобросовісний позичальник, або придбали

comments powered by HyperComments

Последние