ЯКЕ ПІАНІНО ВИБРАТИ ?

31.03.2016 01:14

Muztochka.com/categories/klavishnye/fortepiano

З даного питання до сих пір йде багато розбіжностей, кого-то влаштовує цифрове піаніно, воно компактне, має безліч різноманітних вбудованих тембрів, можливість запису треків і т.д., а хтось категорично наполягає на "живому" інструменті, так як ніякої синтезатор не зможе замінити його і в плані відчуттів гри на клавіатурі, і в навчанні професійного звуковидобування, і слухання звуку і багато-багато іншого ...
Трохи вивчивши відгуки переваг людей в цьому непростому виборі, хотілося б виділити наступні:

»" Хороший синтезатор вийде вам набагато дорожче ... І ось ще що, почитайте думки і визначитеся, що б вам действтельно хотілося отримати від занять і від інструменту!
Насамперед хотілося б застерегти ось про що. В принципі не так важливо, на якому вигляді клавішних інструментів ви будете проходити своє навчання, але я б настійно рекомендувала вам все ж зупинити свій вибір саме на піаніно: синтезатори, хоч і компактніше, але мають істотний недолік - у більшості з них клавіші зменшеного типу , вони не повновагих і ви не будете відчувати «віддачі» і, плюс до всього, вони часто обмежуються трьома-чотирма октавами. Детальніше дивіться за посиланням  Muztochka.com/categories/klavishnye/fortepiano
Найчастіше у тих людей, які можуть швидко і вільно грати на синтезаторі, з'являються проблеми з тим, щоб виконати ті ж самі партії на фортепіано, зате в зворотну сторону це правило буде діяти відповідно: тим, хто грав на піаніно, синтезатор здасться куди більш простим для виконавства.

»Синтезатор ні в якому разі не може служити заміною фортепіано, прийміть це як даність. На таке здатні тільки найбільш дорогі інструменти і кожен з нас не може їх придбати. Зрештою, гарне піаніно обійдеться дешевше, і користі Вам дасть незрівнянно більше. Синтезатор може вам допомогти тільки в якості допоміжного інструменту при вивченні сольфеджіо, теорії музики або вокалу. Мало того, синтезатор має ще й розкладає дією. Якщо Ваші руки вже придбали деяке виховання на справжньому фортепіано, то систематична гра на синтезаторі може дуже швидко зруйнувати ці навички, тому, якщо Ви хочете володіти фортепіано по-справжньому, уникайте спілкування з синтезатором завжди, наскільки можливо. Або хоча б намагайтеся по можливості скоротити час цього спілкування.

»" Акустичне фортепіано незамінне. Спробуйте розчути обертони на цифровому, відгомони, спливає вдалину звук .. Та й контакт з клавіатурою-струнами абсолютно непорівнянний по відчуттях, хоча і близький в плані артикуляції (Я маю на увазі не дешеві калькулятори, а цілком хороші цифрові варіанти ). Навіть на дорогих звук сам по собі, може, і непоганий, але ось по відчуттях все-таки не те. Тому, наприклад, починати займатися найкраще саме на акустиці. Богаче звук інструменту в цілому. Учень вчиться не тільки ворушити руками, але і слухати всю красу і багатогранність звуку, яка багато в чому втрачається і вирівнюється на цифрі. Тому особисто для мене вибір очевидний.

АЛЕ! У цифрових є і чималі переваги. Це і транспортабельність, зручність в підготовці до концертів, записи, акомпанемент, можливість виконання і імпровізації в різних стилях під акомпанемент .. "

comments powered by HyperComments

Последние