ОБЛАЧНЫЙ CALL-ЦЕНТР НАЧНИТЕ РОБОТУ С VOIPTIME SAAS .

11.02.2016 03:02

Call-центр
Call-центр (від англ. Call - дзвінок, виклик) - система ефективного зворотного зв'язку зі споживачем товарів і послуг (замовником) або підтримки, просування різних акцій, соціальних опитувань, голосувань. Є частиною CRM-системи. Детальніше дивіться в розділі "кол центр".

Каталог рішень для call-центрів і проектів доступний на TAdviser.

призначення

Під call-центром можуть матися на увазі:
Операторська лінія обробки - в тому числі і статистичної - вхідних і вихідних телефонних викликів;
Програмно-апаратний центр управління вхідними та вихідними викликами;
Contact-центр - центр обробки повідомлень, що надійшли по будь-яких каналах зв'язку (телефон, інтернет і т. Д.)

Завдання call-центрів

До основних завдань call-центрів відносяться:
Правильність прийому і обробки інформації, що надходить;
Оперативність реагування на зміну в системі викликів;
Створення, зберігання та зміна баз даних по звернулися клієнтам;
Оновлення програмного і апаратного забезпечення;
Постійне навчання персоналу;
Ведення статистики;
Маршрутизація викликів по їх специфіці;
Максимальне використання автоматичної системи інтерактивної взаємодії (IVR) для економії часу;
Взаємодія з іншими відділами компанії;
Поліпшення обслуговування замовника;
Зменшення кількості «необслужених» викликів.


Типи call-центрів

Call-центри бувають двох типів:
Аутсорсинговий call-центр (outsourcing call center);
Корпоративний call-центр (inhouse call center);

Аутсорсинговий call-центр

Аутсорсинговий call-центр - це така схема організації центру, коли його послуги здаються в оренду із всебічним навчанням операторів специфіці консультування клієнтів саме по необхідному яка орендує компанії спектру товарів або послуг. В ході аналізу ефективності побудови зворотного зв'язку постачальника із замовником була виявлена економічна доцільність використання саме такої моделі в тому випадку, коли для прийому дзвінків необхідна одночасна робота менше двадцяти операторів. Другий випадок, це коли організація масового спілкування відбувається не на постійній основі, а одноразово або від випадку до випадку.
редагувати
Корпоративний call-центр

Корпоративний call-центр - це внутрішнє штатний підрозділ компанії, що виконує функції роботи з клієнтами або партнерами. Основні витрати при розгортанні власного call-центру припадають на закупівлю самої системи апаратно-програмного комплексу (на ринку є готові рішення з широким кількістю опцій), підбір і навчання персоналу, оренду та ремонт приміщення.

comments powered by HyperComments

Последние