ЯКІ ТОВАРИ ВВАЖАЮТЬСЯ ЕКОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНИМИ?

21.12.2015 03:04


Еко Товари - це товари, безпечні не тільки для здоров'я людини, але і для навколишнього середовища. Оскільки істотну частину шкідливого впливу ми отримуємо від неекологічних процесів виробництва та утилізації продукції, що забруднюють воду, повітря, грунт. Тому, дбаючи про природу, ми також дбаємо про своє здоров'я. Більше екотоварів дивись на нашому сайті "http://www.eko.net.ua/"
Однак, є товари, які відрізняються від більшості декількома екологічними перевагами. Тому до екологічним можна віднести три групи товарів:
- Товари з натуральним складом
- Безпечні для здоров'я і не забруднюють навколишнє середовище протягом всього життєвого циклу
- З одним або декількома екологічними перевагами. Наприклад:
вироблені з вторинної сировини,
біорозкладні,
енергоефективні,
виготовлені без застосування хлору та інших токсичних речовин.
Продукція з одним екопреімуществом
Таку продукцію можна розпізнати за допомогою екомаркіровки, яка вказує на те, що при виробництві товару дотримувалося якесь важливе екологічне вимога або декілька вимог. Якщо ви прослідкуйте, то помітите, що досить часто такі Екознак можна зустріти на такий споживчої продукції, як:
-побутова техніка
-косметіка та засоби гігієни
-паперові продукція та упаковка
-засоби для прибирання
На постері ми розшифрували деякі приклади маркувань, які ми часто зустрічаємо в магазинах.
Що таке екологічні послуги?
Екопослуг - це будь-яка діяльність, організована з урахуванням екологічних норм, яка є безпечною не тільки для здоров'я людини, але і для навколишнього середовища. Існують такі напрямки екопослуг як: еко-офіс, еко-готель, еко-магазин.

Як нарцисизм і соціальні мережі допомагають екопотребленію?
Соціальні мережі стали невід'ємною частиною нашого життя і, на думку вчених, сприяють розвитку нарцисизму. Виявляється, для екології це зовсім непогано! BBC Future з'ясував, що тенденція до нарцисизму може призвести до зростання споживання екологічно безпечних товарів і послуг. Це пов'язано з тим, що нарциссическая особистість частіше обирає «зелені» продукти, якщо розуміє, що це виставить її у вигідному світлі перед суспільством, а в соціальній мережі всі благі вчинки відразу ж опиняються під пильною увагою друзів!
Торік в інтернеті з'явилося безліч відеороликів з людьми, які обливаються крижаною водою з відра і передають естафету друзям - у благодійному флешмобі взяла участь величезна кількість людей. Так, завдяки соціальним мережам процес здійснення благих справ приймає абсолютно нові, раніше немислимі форми. Тому сьогодні знамениті і не знамениті можуть об'єднатися, щоб привернути увагу, наприклад, до екологічного споживанню. Давайте використаємо ці можливості, щоб змінити світ на краще!
А ти LOHAS?
Учені з Інституту природного маркетингу (NMI) провели дослідження і з'ясували, що в усьому світі 13-19% всього дорослого населення - це споживачі групи LOHAS (Lifestyle Of Health And Sustainability). Споживачі LOHAS - це молоді та активні сімейні люди, яким важливо не тільки здобувати корисну і безпечну для здоров'я продукцію, а й розуміти, як їх покупки впливають на навколишній світ. В Україні  такі люди теж є - їх, як в Америці і Європі, близько 13%. Спільнота зелених споживачів активно зростає, і маркетологи вважають, що потенційно зеленими можуть бути не тільки споживачі з групи LOHAS, а й майже 70% населення - так звана група Sustainable mainstream.
Для зручності розуміння вони розділили цю аудиторію на сегменти за інтересами.
NATURALITES - це прихильники здорового способу життя, які прагнуть купувати все натуральне, постійно дізнаються щось нове і займаються самоосвітою, - таких близько 15%.
Близько чверті покупців - це DRIFTERS, в основному молодь, яка схильна трендам і модним течіям. Ця аудиторія дуже залежна від думки популярних особистостей і провідних ЗМІ.
Є ще один важливий сегмент - CONVENTIONALS - дорослі люди, в основному чоловіки, які теж можуть бути екологічно грамотними, при цьому вони керуються швидше економічними мотивами (менше споживай - менше витрачай) - таких близько 24%.
Дослідники вбачають у всіх цих покупцях майбутнє ринку. Це люди, які можуть вибирати екологічні товари та послуги і готові платити за них.
Екотренд, які викликають протест
Нещодавно в Парижі відбулася Maison & Objet - одна з найбільших виставок у світі дизайну, на якій була виявлена ще одна екотенденція - це використання наймоднішими дизайнерами і декораторами «зелених» мотивів. Ця ідея була присутня в більшості виставкових експозицій. Поруч сусідили предмети з натуральних і перероблених матеріалів. Наприклад, крісла з цільного каменю, колекції меблів з транспортних контейнерів, дитячі меблі та шпалери з пробки. Однак деякі предмети викликали відвертий протест: опудала екзотичних тварин або крісла, повністю виконані зі шкіри крокодила.
Такі екотренд говорять про те, що «зелені» ідеї стають частиною суспільства, але розуміння екологічної культури, ще, на жаль, не сформувалося!
P.S. Тепер ви знаєте більше про різних екомаркіровки та екологічних перевагах в суспільстві! Вибирайте безпечні товари, бережіть навколишнє середовище!

comments powered by HyperComments

Последние