У КИЄВІ ВІДКРИТО КВЕСТ EXITGAMES - ПЕРША КІМНАТА КРАЇНИ

23.11.2015 00:43

 

Квест кімната від ExitGames нарешті відкрилася в місті Київ! Настав момент, коли гра в реальності об'єднала в собі захоплюючі сценарії кібер-ігор з реальним життям в одному з реаліті румів країни. Більше інформації ви знайдете за посиланням " квесты в киеве ". ExitGames - це вищі стандарти світового досвіду сфери послуг яка в свою чергу входить до числа кращих компаній міжнародного співтовариства EG. Ви відкриєте себе абсолютно з нової сторони.

Як квест в приміщенні змінить Вас?
Ви навчитеся мислити логічно, оскільки логіка це наука про правильне мислення.
Перевірити хід думки в ході півторагодинного сеансу буде дуже просто;
Поліпшите короткострокову пам'ять - необхідний для студентів скилл (skill - навичка, уміння) для швидкого запам'ятовування важливої інформації.
Учення довели - рівень інтелекту безпосередньо залежить від короткострокової пам'яті. При вирішенні завдань утворюються нові, специфічні нейронні зв'язки;
Підвищує швидкість реакції - Ви зможете переконатися в тому, що бути першим - просто!
Розвиває нестандартне мислення - більше не обов'язково читати книжки про те, як мислити креативно.
Адже гри в реальності вчать знаходити вихід із тупикової ситуації, в яких 80% людей опускають руки в найвідповідальніший момент.
Що це за квест кімнати?

Поняття "живий квест", де кімната є головним місцем дії, з'явилося кілька років тому і мало кому відомо, на відміну від комп'ютерних.
Гра в реальності це популярний вид дозвілля зародився в Японії. Технологічними новинкам в той період здивувати було складно, але подібні "головоломки" мали приголомшливу популярність. Покоління підлітків і студентів добами просиджували у моніторів за захоплюючими завданнями. Японці не зупинялися на досягнутому і урізноманітнили дозвілля.
Завдяки ідеї Такао Като - видавця безкоштовного журналу про міських заходах і розвагах, всі фарби вражень з віртуального світу перенесені в просту повсякденне життя. Ідея була успішною і незабаром число жанрів перевалило далеко за 500.
Вихід з приміщення на сьогоднішній день має мільйони шанувальників у 60 країнах: понад 500 подібних просторів в Китаї (200 знаходиться в Пекіні); більше 1000 в США і близько 200 в Британії, 50 в Москві - там перше рум відкрився рік тому. Європу лихоманка пригод охопила нітрохи не менше: Франція, Німеччина, Бельгія, Угорщина, Швейцарія "Шпиль" повним ходом - в кожній країні свої сценарії, обумовлені ментальними і культурно-історичними особливостями. Через 7 років, пригодницький "Бум" дійшов і до нас.
У березні до Києва відкрив для себе наймасштабніший і загадкові проект України.
Наші ігри і квест кімнати (Escape рум) - ціна, відгуки

Кімната розрахована на 6 персон (наш рум знаходиться в м.Київ), а в нашому розвазі в реальному житті, головне завдання - втекти з ув'язнення якнайшвидше. Здається все просто? Ситуація ускладниться відведеним часом: всього 56 хвилин - світовий стандарт його проходження. Доведеться гарненько попітніти, щоб розгадати таємницю приміщення - і, все-таки, зрозуміти - що сталося? Для цього потрібно вирішити безліч загадок і головоломок.
У Японії, Піднебесної та Сінгапурі взяло участь понад 100 000 осіб, з них лише 9,6% знайшли рішення за відведений правилами час. Саме тому, відгуки про нас завжди тільки найпозитивніші, а враховуючи, що ціна на нього мінімальна, не гріх відвідати і інші. їх 6 штук і кожна - окремий світ.
У США EG з'явилися вперше в Сан-Франциско. Зі старту проекту, 6000 осіб намагалися підкорити складні завдання непростою "вікторини", але вдалося це тільки 2% відвідувачів. Всього архітектори створили понад 500 сценаріїв, найпопулярнішими жанрами цих інтелектуальних розваг досі залишаються кримінал, пригоди і містика.
Як записатися?
З початку існування проекту тільки 1% гравців зумів вибратися з руму (Київ). Наскільки успішно пройдете Ви - належить з'ясувати. Щоб записатися на сеанс нашої "терапії", телефонуйте за номером: +38 (044) 500-00-30 або приходьте за адресою: м Київ, метро Шулявська, вул. Вадима Гетьмана, 1А.
Ми працюємо з 11 до 23-00 з Понеділка по неділю.

comments powered by HyperComments