КИЯН ОПЕРАТИВНО ІНФОРМУВАТИМУТЬ ПРО АВАРІЙНІ СИТУАЦІЇ

08.11.2015 14:09

у КМДА затверджений План заходів щодо інформування населення міста Києва про виникнення аварійних ситуацій, виконання робіт із ліквідації їхнії наслідків, виконання планових та позапланових ремонтних робіт на об’єктах житлово-комунального господарства та станціях Київського метрополітену.

Відповідне розпорядження підписав Віталій Кличко, передає прес-служба КМДА.

«Ми розробили чіткий план дій для того, щоб міські служби могли ще оперативніше сповіщати населення про виникнення будь-яких аварійних ситуацій, змін у зв’язку з виконанням ремонтних робіт у столиці тощо. Це є важливим моментом для функціонування міста в цілому, а також для комфорту та безпеки громадян», – зауважив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

Так, планом заходів передбачається, що ПАТ «Київгаз», ПАТ «Київенерго», ПАТ «АК «Київводоканал» надаватимуть інформацію до Контактного центру міста Києва про відповідні роботи. Про аварійні ситуації – протягом 1 години, про позапланові роботи – протягом 3 годин з початку виконання, про планові роботи – за 1 день до їх проведення.

КАРС «Київська служба порятунку» оперативно сповіщатиме про надзвичайні ситуації, стихійні лиха та техногенні аварії, а також про обставини, що порушують техногенну, екологічну і пожежну безпеку в місті Києві.

Окрім того, КП «Київський метрополітен» та КК «Київавтодор» інформуватимуть КБУ «Контактний центр міста Києва» щодо проведення планових та позапланових ремонтних робіт автомобільних робіт, на станціях метрополітену (для позапланових – протягом 3 годин, для планових – за 1 день до їх проведення).

КП «Київпастранс» надаватиме інформацію щодо змін маршрутів руху тролейбусів, трамваїв та автобусів (протягом 1 години з моменту виникнення ситуації, що спричинила зміну маршрутів).

У свою чергу, КБУ «Контактний центр міста Києва» забезпечуватиме узагальнення отриманих даних та їх направлення споживачам телекомунікаційних послуг.

comments powered by HyperComments

Последние